I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 11, 2010

hohoho...

Salam ukhwah... Taw x hari ni hari ape??hari ini birthday aku lah..X nk wish ke?erm xpe lah korang x nak wish pun,x kisah pun..erm,today aku letih sangat-sangat,celebrate bday aku r,kt rumah..Nak invite korang pun x boleh,sbb korang x wish pun kat aku..sedih tau..aku epi sangat-sangat nila dapat celebrate birthday aku bersama kawan2..n then dpt dengar lagu miz nina,..” It’s my birthday I really wanna get with you,Drop the beat now and baby we can get it started,
We’ll go insane and take it to the after party…”Ni last celebrate bersama dengan kawan-kawan..sbb ni tahun last aku berada di SMK KEMUMIN…tahun depan aku x tahu berada di mana?tapi aku berdoa sangat2 supaya dapat melanjutkan pelajaran di IPTA..malam2 aku asyik termenung je kat depan skrin netbook aku,”best nye masuk u”…aku berminat sangat dalam jurusan pehotelan..x pun nak ambil d ploma in accountancy..harap2 dapat..amin..koarang pun doakan aku ye..tu baru mukaddimah topic hari ni..hari ni aku ada bengkel ICT kt lab..bgabung dengan smk  raja sakti(school of magic king)..so aku dengar dengan penuh tatatertib…cewah(samangat Nampak)…opcoz lah,aku kan nak gapai semua A..selesai sudah bengkel tu,aku terus blek,apa lagi,online facebook..n jari jemariku pulak tengah melakukan aksi turun naik keyboard netbook aku..ye lah,tuk blog aku yang aku sayang la katakan..aku rasa aku nak deactive lah facebook aku..bkn boring,tapi bila aku online je fb aku,ada orang yang gatal mulut nk hinakan aku…aku ase dah panjang coretan aku kali ni..Apa2 pun,.aku nk rehat n nak sipakn homework..tapi sebelum tu,aju sediakan gambar aku yang x hensome..gambar candid ni tauuuu…gambar ni di ambil oleh student kelas aku..lepas bengkel ict…huhuhu     salam
..Have a nice day

No comments:

Post a Comment