I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 11, 2010

Assalamualaikum pembaca….today aku ade citey aku paling epi..mase on de way nak pergi food court kt kb mall..aku teserempak seorang kawan aku ni yang ape entah lah…I dunno…yang aku Nampak dorang tengah date kat kb mall..lepas aku lepak kat depan snooker,aku terserempak dengan seorang awek ni,dah lah tak pakai tudung,baju ketat,jijik aku tengok…pergh !!!lepas je lepak depan tuh,aku dengan gdah lak pergi tengok baju kt pacific..santek giler baju kuning,tapi x ada onkoss..mampuis..hati bukan main bekenan kat baju tuh..tapi nasib tidak menyebelahi ku Nampak nyaaa..lepas pilih baju kat someone ni,aku pergi lak lepak kat ground floor..tengok pomosi broadband maxis…n then someone datang jemput kiteorang..so pegi lah kat billion lak..buring r kat billion,,so kiteorang dah lewat da,solat zuhur blum solat..kiteorang pegilah kat airport..makan KFC ..sempat berpica..nanti aku upload kat dalam blog ni ek….





No comments:

Post a Comment